מהו תא קולי?
מערכת המאפשרת להשמיע למתקשר שלא נענה אפשרות להשאיר הודעה קולית
סוגים של תא קולי
תא קולי קו רגיל – מושמע באמצעות חברת התקשרות שלכם "השיחה מועברת לתא הקולי"
תא קולי סלולארי – תא קולי המסופק על ידי חברת הסלולארי שלכם "השיחה מועברת לתא הקולי"
תא קולי של מרכזייה – תא קולי המובנה בתוך המרכזייה
מה חשוב בתא קולי – כמה מנתקים. כמה לא משאירים לא הודעה?
תא קולי שלא ניתן לניהול, כלומר תא קולי שלא מראה לכם גם מתקשרים ניתוק בלי להשאיר הודעה, הוא תא קולי בעייתי מאד, כי לא מעט מתקשרים מנתקים בלי להשאיר הודעה
קבלת הודעות למייל, קבלת התראות על מנתקים למייל
ודאו כי התא קולי שולח לכם מיילים ב2 מצבים מתקשר השאיר הודעה מתקשר ניתק בלי להשאיר הודעה
תא קולי עם תפריט
הסוד בתא קולי הוא להשמיע הודעה מניעה לפעולה מתקשר ששומע "השיחה עוברת לתא הקולי" פשוט מנתק
השמיעו למתקשר תפריט אפשרויות (הקישו 1 הקישו 2), שלבו הודעות SMS ותראו איך התא הקולי הופך לכלי שימושי יותר
תא קולי חכם הקולט מספרי טלפון, לא מפספסים אף שיחה
Virtual number מספקת תא קולי מתקדם המאפשר להשמיע למתקשר הודעה מותאמת.
ניתן לקבל מספרי טלפון למייל ניתן לקבל הודעות קוליות למייל גם אם הלקוח מנתק, ניתן לקבל את הפרטים שלו
ניתן לקבל SMS עם מספר הטלפון של המתקשר ניתן לשלוח SMS למתקשר שלא נענה אם מידע חשוב לא מפספסים אף שיחה.
ממשק ניהול אונליין מאפשר לנהל את התא הקולי.
תא קולי, מענה קולי ייעודי לקמפיין או שימוש ייעודי
Virtual number מאפשרת להגדיר שרות או מערכת של מענה קולי או תא קולי לצורכי קליטת פרטים.
מתקשר לתא הקולי או למענה הקולי יישמע הודעה ויוכל להשאיר פרטים (הודעה, מספר טלפון, מספר תעודת זהות …)
הפרטים נשמרים בדוח אונליין וזמינים לכם לשימוש דוגמאות:
קליטת לידים בדפי נחיתה, קליטת מידע חשוב ממתקשרים, אפשרות למתקשר להשאיר הודעה