מהו נתב שיחות? מענה קולי? - Virtual number

שתף את הפוסט:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email

מהו נתב שיחות? מענה קולי?

המטרה העיקרית של נתב שיחות הנה לענות לשיחה של הלקוח ולנתב אותה ליעד הנכון ("שלום … למכירות הקישו 1 לשרות הקישו 2 …). ​

מעבר לעמוד שרות נתב שיחות עסקי של Virtual number – תיאור ופרטי השרות 

אזהרה

נתב שיחות ארוך ומורכב יגרום לניתוקים ותסכול.
לא משנה מה גודל העסק יותר מידי הקשות ואפשרויות והלקוח פשוט מנתק.
אל תתאהבו יותר מידי בנתב שיחות שלכם, הלקוח לא עובד אצלכם.
תעמיסו על הלקוח – והוא עובר הלאה. ​

ניתוקים. כמה מתקשרים מנתקים בנתב השיחות עצמו??
כמות הלקוחות שמנתקים את השיחה בנתב שיחות עצמו היא עצומה.
עסקים בכלל לא סופרים נטישות וניתוקים בנתב אלא רק כאשר הלקוח יוצא מהנתב ומגיע לתור. זו כמובן טעות. לקוח שמתקשר אליכם ולא מצליח להבין את נתב השיחות שלכם – הבעיה היא אצכלם ולא אצל הלקוח. ​ ​

המלצות

אל תפעילו נתב אלא אם אתם באמת חייבים. תהיו קצרים וברורים. לא יותר מ 4-5 אפשרויות ניתוב. אל תעמיסו פרסומות. תקליטו באולפן ותשמעו טוב. תהיו כל הזמן עם היד על הדופק. בדקו ונתחו כמה לקוחות מנתקים בנתב ולא יוצאים ממנו. נתב שלא מאפשר לכם למדוד בו ניתוק – אל תפעילו בכלל!

 

Virtual number מאפשרת להפעיל נתב שיחות או מענה קולי מתקדם

הגדרת תפריטים ללא מגבלה, שינוי הודעות לפי שעות פעילות, ניתוב לכמה יעדים.
הגדרות קבוצות (אם מספר אחד לא עונה השיחה עוברת למספר הבא)
קליטת פרטים, ניתן לבקש ממתקשר להשאיר פרטים שנשמרים במערכת ללא ניתוב
דוח אונליין ייעודי לניהול הנתב
תמיכה מובנית במצבי תפוס, חוסר מענה או ניתוק – לא מפספסים אף שיחה
גם אם מתקשר ניתק את השיחה בנתב שיחות, בכל שלב, ניתן לקבל אי מייל או SMS עם פרטי המתקשר

נתב שיחות, מענה קולי לקמפיין 

ניתן להפעיל מענה קולי ייעודי עבור קמפיין.
ניתן להגדיר את המענה הקולי לצרכים שלכם.
ניתן להגדיר ניתוב שיחה או קליטת פרטים בלבד (קבלת פרטי המתקשרים אליכם למייל ללא העברת שיחה)
ניתן לבקש ממתקשרים להשאיר הודעות או רק מספרי טלפון לחזרה
ניתן לשלוח SMS למתקשר עם מידע חשוב
ממשק ניהול מאפשר מעקב וניהול של המענה קולי אונליין

מאמרים נוספים:

מאמרים

מהו "קול סנטר" או מוקד שרות?

מערכת "קול סנטר" הנה תוכנה המתחברת למרכזייה שלכם ומאפשרת ניהול מתקדם יותר של שיחות נכנסות. תוכנת המוקד יודעת איזה נציג זמין לקבל שיחה ויודעת לנתב את

המשך לקרוא »