מהו "קול סנטר" או מוקד שרות?
מערכת "קול סנטר" הנה תוכנה המתחברת למרכזייה שלכם ומאפשרת ניהול מתקדם יותר של שיחות נכנסות. תוכנת המוקד יודעת איזה נציג זמין לקבל שיחה ויודעת לנתב את
מהו "חוק ההמתנה למענה טלפוני", מה זה "נטישה" או "ניתוק
3 דקות המתנה חוק ההמתנה למענה טלפוני מגביל את זמן ההמתנה לקבלת מענה אנושי ל 3 דקות. אחרי 3 דקות חובה להציע למתקשר אפשרות של
מהי "הודעה קולית"? מה זה "חיוג יזום"? הודעת IVR?
לפעמים נקרא גם "חיוג יזום", "שיחת IVR", "תקליט". באופן כללי- הודעה קולית הנה סוג של חייגן שמחייג לרשימת מספרי טלפון ומשמיע למקבל השיחה הודעה מוקלטת
מהי הודעת SMS דו כיוונית? SMS נכנס? סמס נכנס?
הודעת SMS דו כיוונית היא הודעת SMS שהלקוח יכול להגיב לה בחזרה ב SMS חופשי (בדיוק כמו לחבר או משפחה). היתרון הגדול של SMS דו
מהו נתב שיחות? מענה קולי?
המטרה העיקרית של נתב שיחות הנה לענות לשיחה של הלקוח ולנתב אותה ליעד הנכון ("שלום … למכירות הקישו 1 לשרות הקישו 2 …). מעבר לעמוד
מה זה צ'ט?
מערכת צ'ט היא בדרך כלל מערכת התכתבות המשולבת באתר אינטרנט. גולש באתר יכול לפנות לעסק דרך תוכנות הצ'ט ולקבל הסברים ומידע. קיימים 2 סוגים של
מה זה תא קולי
מהו תא קולי? מערכת המאפשרת להשמיע למתקשר שלא נענה אפשרות להשאיר הודעה קולית סוגים של תא קולי תא קולי קו רגיל – מושמע באמצעות חברת
תוסף שיחות לאתר, רכיב שיחה לאתר
תוסף שיחות לאתר, רכיב שיחה לאתר תוסף שיחות לאתר או רכיב שיחה לאתר הינו תוסף לאתר או למובייל או לדף הנחיתה המאפשר להציע לגולש באתר
מספר וירטואלי
מספר טלפון וירטואלי מספר טלפון אותו ניתן לפרסם במקום המספר הרגיל שלכם חיוג למספר הווירטואלי מאפשר מעקב שיחות ומדידת שיחות ניתן לבחון יעילות של פרסום
מה זה חייגן CALL BACK?
באופן כללי, חייגן הנה טכנולוגיה שהופכת את פעולת החיוג וההמתנה למענה מהלקוח אוטומטית. קיימים מספר סוגים של חייגנים, שיטות חיוג ויישום. לפני שאתם בוחרים חייגן, ודאו כי