מה זה חייגן CALL BACK? - Virtual number

שתף את הפוסט:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email

מה זה חייגן CALL BACK?

באופן כללי, חייגן הנה טכנולוגיה שהופכת את פעולת החיוג וההמתנה למענה מהלקוח אוטומטית. קיימים מספר סוגים של חייגנים, שיטות חיוג ויישום. לפני שאתם בוחרים חייגן, ודאו כי קיים לו ממשק ניהול עצמאי וניתן בקלות לשנות הגדרות, אחרת ניהול הרשומות יהיה בעייתי.

CALL BACK אוטומטי, חייגן אוטומטי, שיחה חוזרת, חיוג חוזר

חייגן נקרא גם  CALL BACK או קול בק או דיילר
חייגן אוטומטי לגמרי הופך את תהליך החיוג והחזרה ללקוח לאוטומטי לגמרי וללא שום עבודה ידנית – ללא שליחת מייל, רשימה או פופאפ. CALL BACK ששולח מייל או רשימה אינו חייגן אוטומטי או CALL BACK במובן המלא, שכן יש עוד הרבה עבודה ידנית לבצע – לחזור ללקוחות. חייגן שנותן שיקול דעת לנציג האם ומתי לבצע את החיוג אינו חייגן אוטומטי שכן הוא מצריך בקרה מתמדת על הנציגים (שגוזל משאבי ניהול), חייגן אוטומטי לגמרי יודע לדחוף משימות לנציגים ולוודא שהם מבוצעים ללא עבודה ידנית.

מה הצורך שלכם?

שיחות יוצאות (טלמרקטינג)
לחזור ללקוחות שלא נענו, לטפל בהמתנה ארוכה
חייגן מסוג קול בק או CALL BACK מתאים לבעיה של חוסר מענה או המתנה ארוכה
חייגן קול בק אמור לבצע את הפעולה של חיוג חוזר אוטומטי או שיחה חוזרת אוטומטית ללקוח שלא נענה או בהמתנה ארוכה

סוגי חייגנים

"קודם נציג"
החייגן קודם מוודא שיש נציג פנוי ואז מחייג ללקוח בשיחה רגילה (השיטה הבטוחה והיעילה ביותר), החייגן האוטומטי תופס נציג ומחייג עבורו לרשימת לקוחות ללא שום עבודה ידנית

"קודם לקוח"
החייגן קודם מחייג ללקוח ומשמיע לו "תקליט", ואז מנתב את השיחה לנציג פנוי (הסכנה – הלקוח ינתק בהישמע התקליט או בהמתנה לנציג, בטוח שיש נציג פנוי …)

"פרדקטיב"
החייגן מתחיל לחייג ללקוחות על בסיס סטטיסטי בלבד. לא בטוח שהלקוח יענה וגם לא בטוח שיהיה נציג פנוי. יש להיזהר משריפת נתונים.

חייגן אוטומטי – כלי עבודה
ההבדל בין חייגן אוטומטי שעושה עבודה לבין "יש לנו חייגן", הנה במעטפת השרות והשימוש סביב החייגן. ודאו שאתם מקבלים כלים אמיתיים שיאפשרו לכם לנהל את החייגן ולהפוך אותו לכלי שחוסך ומייעל ולא רק ליכולת.

דוגמאות ליכולות
ממשק ניהול עצמאי לכל חייגן, ממשק לניהול רשומות, ניהול שעות, ניהול מדיניות חיוגים, קביעת חוקים, דוחות יעודיים, סטאטוס חיוגים, ביצועים, יכולות לשנות מצב רשומות ולהזין רשומות ידנית לחייגן, גלגול ונטרול רשומות, שיחה מזוהה ייעודית, הגדרת SMS בניסיון אחרון ועוד

מאמרים נוספים:

מאמרים

מהו "קול סנטר" או מוקד שרות?

מערכת "קול סנטר" הנה תוכנה המתחברת למרכזייה שלכם ומאפשרת ניהול מתקדם יותר של שיחות נכנסות. תוכנת המוקד יודעת איזה נציג זמין לקבל שיחה ויודעת לנתב את

המשך לקרוא »